Rendezzünk nyárzáró partit az ügyfeleknek!

Mivel készüljünk?

Augusztus végén mindig sírsz belül, mert véget ért a nyár? Hidd el, ezzel nem vagy egyedül. Sok ügyfeled éppígy érez. Ezért rendezz egy nyárzáró partit, és készüljetek együtt az őszre!

Sokszor nehéz megfelelő alkalmat találni egy közösségi eseményre, amikor meg tudjátok hívni az ügyfeleket. A nyár vége azonban mindenki számára egy fordulópont. Az ügyfelek és a könyvelő kollégák is visszatérnek a nyári szabadságról. Mindenki tele van friss élményekkel, és senki sem szeretne még visszatérni az őszi mókuskerékbe. Ez a közös érzés kiváló apropója egy nyárzáró ügyféltalálkozónak!

Legyen a parti egy kötetlen beszélgetés, amikor lehetőség van elmesélni, ki hogyan töltötte a nyarat, milyen élményekkel, tapasztalatokkal gazdagodott. Aki nyitott erre, olyan emberekkel is jókat beszélgethet, akivel esetleg a munka során nem találja meg az ideális hangot. Kiderülhet egy közös hobbi, amiről máris lehet beszélgetni, vagy ha ugyanazon a helyen töltöttük a nyarat. Ki mit nézett meg, milyen benyomása volt a szállásról, helyi strandról, éttermekről?

A beszélgetés során akár programlehetőségeket is gyűjthetünk egy szezon végi pár napos kiruccanásra, vagy az őszi iskolai szünet eltöltésére.

Nemcsak a könyvelőknek, de az ügyfeleknek is nehéz visszarázódni a munkába. Egy ilyen találkozón arról is tudunk beszélni, milyen határidők vannak előttünk, így könnyebben, és diszkrét módon megkérhetjük az ügyfeleket, hogy ne késlekedjenek a számlák leadásával vagy a szükséges dokumentumok benyújtásával.

Ha van egy kis időnk készülni, és a kollégák is segítőkészek, akkor idézzük fel még egy kicsit a nyarat. Ha jó az idő, készíthetünk különleges összetételű limonádét, alkoholmentes koktélokat. Apró falatkákat szolgáljunk fel, akár olyan országok jellemző ételeit, ahol idén jártunk, így van apropó, ami alapján belekezdhetünk a mesélésbe.

Egy ügyféltalálkozó sikere nagyban múlik az ügyfelek nyitottságán is. Emiatt, ha eddig nem rendeztünk hasonló partit, akkor készüljünk fel arra, mit teszünk, ha nehezen indul be a társalgás, vagy kevesen jönnek el, vagy senki nem szeretne a saját nyaralásáról beszélni, mert zárkózott. Ez esetben ne a nyári témát erőltessük, inkább fordítsunk a beszélgetés témáján, és helyezzük a hangsúlyt az őszre, a közös munkára való ráhangolódásra. Beszéljünk az előttünk álló időszakról, feladatokról inkább.

Ha azonban már gyakorlott szervezők vagyunk, illetve sok nyitott ügyfél megjelenésére számíthatunk, akkor nyugodtan szervezhetünk akár rövidebb játékokat, kvízt is például. Nyereményként kioszthatunk céges tollat, jegyzetfüzetet, bögrét például vagy egyéb repiajándékot. Ez segít a cégünk iránti elköteleződésben.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!