Köszöntsük fel ügyfeleinket!

Emlékezzünk meg a jeles napról

Nem csupán a közvetlen ismerősöknek, a közvetlen ismerősöktől esik jól, ha felköszöntik. Annak érdekében, hogy jó kapcsolatot ápoljunk ügyfeleinkkel, emlékezzünk meg a jeles napokról, a születésnapról, névnapról, évfordulókról.

Ha rendszeresen tartjuk a kapcsolatot az ügyfelekkel, akkor biztosan szoktunk hírleveleket, e-maileket küldeni. Az adó, és egyéb kötelezettségek miatt minden ügyfelünknek megvannak a személyes adatai, így tudjuk, kinek mikor van a születésnapja, a neve után pedig a névnapja is könnyen kideríthető. Amennyiben olyan névről van szó, amit többször is ünnepelnek egy évben, egy alkalommal rákérdezhetünk, ő mikor tartja, és feljegyezzük ezt az információt.

Ha hírlevélküldőt használunk, akkor könnyen automatizálhatjuk a köszöntéseket, de készíthetünk egy sablon emailt is. A lényeg, hogy egy kedves képpel, amit évente cserélünk természetesen, és mást használunk minden köszöntés típushoz (születésnaphoz, névnaphoz, évfordulóhoz), küldünk egy pár soros üzenetet.

Születésnap alkalmából ne elégedjünk meg a boldog születésnapot sablonnal, egészítsük azt ki pár jókívánsággal, például, hogy reméljük, aznap lehetősége van kikapcsolódni, és a szerettei körében ünnepelni.

Névnap alkalmából utalhatunk pár sorban a név jelentésére, ha az közismert. Vagy például ha egy Istvánt köszöntünk, akkor augusztus 20-án írhatjuk azt, hogy miközben egy egész ország ünnepli az államalapítást, nem feledkezünk meg kedves ügyfelünk neve napjáról sem.

Azok, akik valamilyen ünnepnap születtek, szintén örülnek, ha emellett egy kis külön figyelem hárul rájuk.

Ne feledkezzünk meg emellett arról sem, ha egy ügyfelünk, egy, öt, tíz éve kitartóan velünk dolgozik. Időről időre köszönjük meg bizalmát egy levél kíséretében, így biztosak lehetünk abban, hogy továbbra is minket fog választani.

Természetesen könnyebb helyzetben vannak azok, akik kevés ügyfelet kezelnek, így mindenki adatát tudják rögzíteni. De érdemes az ilyen apróságokra odafigyelni, hosszú távon erősíti az ügyfél bizalmát, elköteleződését. Ha figyelmesek vagyunk vele, biztosan ajánl minket másoknak is.

Mit használjunk?

Ha szeretnénk automatizálni a folyamatokat, akkor szükségünk lesz egy hírlevél kiküldő rendszerre, ilyen például a MailChimp.

Emellett képekre is szükségünk lesz. Bár sok fizetős stockfotót találhatunk, vannak ingyenes, szabadon felhasználható képek is, ilyen például a pixabay.com.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
Kérjük válassza ki egyéni adatvédelmi hozzájárulását! A weboldal használatával elfogadja az adatkezelési szabályzatunkat: Adatvédelmi szabályzat.
Elengedhetetlen Statisztika Marketing ELFOGADOM