Így jelentsd be az áremelést az ügyfeleknek!

Hogyan kommunikáljuk?

Minden ügyfél azt szeretné, ha színvonalas környezetben, megfelelő számú dolgozó állna a rendelkezésre, hogy szinte azonnal, gördülékenyen kiszolgálják. Ennek biztosításához azonban időnként árat kell emelni. Hogyan kommunikáljuk ezt az ügyfelek felé, akik nyilván nem szívesen fizetnek többet azért, amiért eddig egy megszokott összeget fizettek?

Az áremelés sosem egy önmagában vett dolog, a cégnek szüksége van több bevételre ahhoz, hogy kifizesse a bérleti díját, a számláit, fejlessze a gépparkját, bővítse a dolgozói létszámot, vagy épp megszerezzen egy új, nagyon hatékony, képzett munkaerőt.

Amikor bejelentjük az áremelést az ügyfélnek, azt mindig valami pozitív üzenetbe csomagoljuk.

Árat emelünk, ugyanakkor a jövőben egy szebb, modernebb irodában tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket. Fejlesztettük gépparkunkat, így már a legújabb, legprofibb szoftverekkel dolgozunk, ami egy sokkal hatékonyabb és gyorsabb munkavégzést eredményez.

Árat emelünk, de a jövőben minden beérkező kérést 24 órán belül feldolgozunk és kollégáink már aznap válaszolnak. Ráadásul az eddigi 15 óra helyett mindennap 18 óráig hívhatnak minket.

Árat emelünk, ugyanakkor a jövőben már speciális ügyekben is tudunk tanácsadói szolgáltatást nyújtani, például külföldi cégalapítással vagy nemzetközi terjeszkedéssel kapcsolatban.

Árat emeltünk, de ezzel együtt 2 fővel bővült a csapatunk, így gyorsabban el tudjuk végezni ügyfeleink kéréseit. A bejelentéssel egyidőben bemutathatjuk az új, képzett kollégákat, kihangsúlyozva erényeiket, tapasztalataikat, és azt, hogy a jövőben mindenben az adott cég, vállalkozó rendelkezésére fognak állni, keressék őket bátran.

Hangsúlyozzuk, ha még így is olcsóbbak vagyunk a piacon, mint más könyvelő cégek.

Magyarázzuk el részletesen, ha az áremelésre nem bővítés, fejlesztés, csupán a megemelkedett rezsiköltségek miatt van szükség. Mindig legyünk kedvesek, de határozottak. Ne magyarázkodjunk, de mondjuk el, hogy a régi ár tartása egyet jelentene a színvonal romlásával, a fejlesztések elmaradásával vagy munkaerő elbocsátásával.

Mindig hagyj időt arra, hogy az ügyfelek megemésszék az áremelés tényét. Vagyis időben közöld a tényt és jelölj ki egy határidőt. Például márciusban küldj ki egy hírlevelet az áremelésről azzal, hogy annak bevezetésére május 1-gyel kerül sor. Így van idő kérdezni, például, ha személyesen is találkozunk az ügyfelekkel, pár szóban meg tudjuk indokolni a döntést, rákérdezhetünk, értesült-e döntésünkről, így senkinek nem okoz majd meglepetést az új számla.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!