Rendezz nyílt irodai napot!

Hidd el, megéri!

Annak érdekében, hogy ügyfeleink minél elégedettebbek legyenek, illetve alkalom nyíljon új ügyfelek szerzésére, érdemes rendszeres időközönként nyílt napot tartani az irodában.

Miért jók a nyílt napok?

A napi rohanásban sokszor nincs idő arra, hogy az ügyfelek az összes kérdésüket feltegyék, esetenként a kérdések nagy része otthon vagy munka közben merül fel. A nyílt nap egy lehetőség, hogy mindenki kötetlenül kérdezzen. Bizonyíthatjuk rátermettségünket, szakmai naprakészségünket éppúgy, mint pozitív emberi tulajdonságainkat: mennyire vagyunk jó házigazdák, figyelmes hallgatók.

Meghívhatjuk jelenlegi ügyfeleinket, akiknek felhívhatjuk figyelmét arra, hogy ismerőseiket, cégtársaikat, kollégáikat is hívják el nyugodtan. Hirdessük meg programunkat a közösségimédia-felületeken is, hogy minél ismertebb legyen rendezvényünk.

Különválaszthatjuk az egyéni vállalkozókat és a nagyobb cégeket, és tematikus nyílt napokat is tarthatunk.

Mennyi időt szánjunk a programra?

Ha rendszeresen tartunk ilyen eseményeket, elegendő 2-3 órás, maximum fél napos nyílt napokat tartani. A legmegfelelőbbek a reggeli vagy a délutáni, munkaidőt záró találkozók.

Milyen programokat tartsunk?

Bár a kötetlen beszélgetés jelen esetben nagyon fontos, annak érdekében, hogy beinduljon a beszélgetés, érdemes egy-egy rövid, szakmai előadást is tartanunk. Beszéljünk az aktuális jogszabályi változásokról, emeljünk ki egy-egy érdekes esetet név nélkül a praxisunkból, amely a teljes hallgatóság számára érdekes lehet.

Azért is jó, ha tematikus napokat tartunk külön a cégeknek, egyéni vállalkozóknak, mert az adott csoportnak szóló üzeneteket tudunk átadni.

Költséghatékony, hosszútávú eredményekkel kecsegtető esemény

Egy-egy nyílt nap miatt nem szükséges nagy költségbe verni magunkat. Helyszínnek tökéletes az iroda, nem kell nagy cateringgel számolni, elegendő némi péksütemény, tea, kávé, üdítő, amelyet a sarki boltból könnyedén beszerezhetünk.

A lényeg a személyes odafigyelés az ügyfelekre. Ha egyedi, érdekes programokkal készülünk, ügyfeleink érzik a törődést, a plusz szolgáltatást, amellyel irányukban viseltetünk. Várhatóan ajánlani fognak másoknak is, elhívják nyílt napunkra ismerőseiket. Tudnak tőlünk kérdezni, tesztelhetik tudásunkat. Ha kellően felkészültek vagyunk, egészen biztos, hogy könnyebben szerzünk új ügyfeleket is a személyes találkozók, nyílt napok alkalmával.

Ne feledjük, manapság nem elég a profizmus, kellő energiákat kell az önmarketingre is fordítani! A nyílt nap erre egy nagyszerű lehetőség.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!