Könyvelés Futár

Frappáns ötlet könyvelőknek, könyvelő irodáknak

Sokunkat bosszantja – teljesen jogosan – ha az ügyfél nem hozza időben a könyvelést. De az sem jó dolog, amikor minden előzetes bejelentés nélkül egyszer csak betoppan az ügyfél és meg kell szakítani, amit éppen csinálunk. Íme egy frappáns megoldás, a könyvelés futár.

Nálad is mindig ugyanazok az ügyfelek késnek?

Ha jobban belegondolsz, van az ügyfeleknek egy kis csoportja, akik mindig késve hozzák az anyagot. Míg az emberek többsége igyekszik a saját érdekében időben leadni az anyagokat, ezek az emberek szinte mindig késve, gyakran az utolsó előtti, előtti pillanatban jelennek meg.

Az sem téríti jobb belátásra őket, ha kicsúsznak a határidőből és megbírságolják őket. Megvonják a vállukat, hogy akkor majd fizetnek egy kis mulasztási bírságot, na és?

Azonban ezek az emberek erről nem tehetnek, egyszerűen az ő személyiségük ilyen. Történhet bármi, nem tudnak kibújni a bőrükből. Ideig óráig lehet, hogy képesek megváltozni, de hosszabb távon győz a személyiség…

Menjünk elé a problémának. Szó szerint…

Az ilyen típusú emberek nem elég fegyelmezettek, ha határidőket kell betartani. Ezért ahelyett, hogy hasztalan ismételgetjük nekik, hogy „legközelebb hozd már korábban az anyagokat légy szíves“, menjünk a probléma elé – szó szerint.

Kínáljunk extra szolgáltatásként könyvelés futár szolgáltatást, azaz menjünk el mi – pontosabban egy kollégánk – az anyagokért.

Tudom, most sokan azt gondolják, hogy persze, de nem éri meg ezért fenntartani egy „futárt“, akinek fizetni kell, és plusz költség a benzin is. Azonban a megoldás sokkal egyszerűbb, mintsem elsőre tűnik.

Kezdetben tűzz ki egyetlen “futár” napot, amikor futár megy az anyagokért. Majd mindössze egy autóval, vagy motorral rendelkező alkalmi futárra lesz szükséged. Ez lehet egy diák, egy kolléga fia, vagy akár egy nyugdíjas is, aki szívesen vállal ilyesmit egy kis mellékesért.

Szükség lesz még egy átvételt igazoló nyomtatványra, amelyen a futár átveszi az anyagokat. Ha nagyon profi akarsz lenni, akkor kellhet még pár doboz, amibe belekerül a könyvelés. Ez az egész így alig kerül többe, mint pár tízezer forint. Ennél az időd százszor többet ér!

Egyrészt nem szakítják félbe a munkát azzal, hogy rád, vagy a kollégáidra rontanak az anyaggal, miközben tennék a dolgukat. Így hatékonyabban dolgozhatsz és értékes időt takaríthatsz meg. És akkor nem is beszélve arról, hogy sokkal tervezhetőbbé válik a munka, nem kell aggódni az utolsó pillanatban beeső ügyfél miatt.

Azonban még ennél is értékesebb, hogy elmondhatod az ügyfelednek, hogy ő mennyi időt nyer a szolgáltatással, mert sem neki, sem a munkatársának nem kell postásnak lenni. És ez minden ügyfeledre igaz, nem csak az állandóan későkre.

Sőt, egy ilyen új szolgáltatásra hivatkozva akár meg is emelheted a könyvelési díjat, hiszen sok cég fizet kicsivel több pénzt egy ilyen extráért.

Ráadásul mindez olyan előnyt is jelent a konkurensekkel szemben, amitől örök hűséget fog neked fogadni az ügyfél, mert soha többé nem akar majd postás lenni. Légy te az első aki megvalósítod és könyvelj el sikereket!

Ha tetszett a cikk, lájkold és oszd meg másokkal. Ha pedig érdekelnek hasonló témák és cikkek, lájkold az 5percAdó Facebook oldalát.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!