A könyökömön jön már ki!

Unos untalan ismételt kérdések...

Vannak az ügyfeleidnek rendszeresen visszatérő kérdései? Esetleg vannak olyan nagyon gyakran ismételt kérdések, melyek a könyöködön jönnek ki és, ha álmodból felébresztenek is, tudod rá a választ? Esetleg azt is pontosan tudod előre, hogy mikor fognak ezek elhangozni? Ha igen, az szenzációs hír!

Ugyanis, ha vannak ilyen kérdések, az azt jelzi, hogy egy csomó értékes időt és energiát nyerhetünk, miközben kézzelfoghatóvá tesszük a szakértelmünket az ügyfelünk számára, sőt akár új ügyfelet is szerezhetünk. Mindezt mindössze egy egyszeri alig pár órás munkával.

Gondolj a könyöködre

Mindössze annyit kell tenned, hogy összeírod, hogy melyek az ügyfelek  leggyakoribb kérdései. Gondolj csak azokra, amelyek már a könyöködön jönnek ki és kezd azokkal.

Egyszerűen írd fel egymás alá a kérdéseket és írd le a választ, amit ezekre a kérdésekre adni szoktál. Nem kell törődni a szép fogalmazással, ez nem egy prózaíró pályázat. A legjobb, ha úgy írod le, mintha csak beszélgetnél az ügyfeleddel. Így nem csak könnyebb leírni, de könnyebb olvasni és megérteni – és ez a lényeg!

Ha ezzel elkészültél, adj egy címet a dokumentumnak. A legjobb ha a címben benne van, hogy kinek szól, vagy miről szól – vagy mindkettő. Például „Fontos válaszok EVA-s vállalkozások kérdéseire“, vagy „Minden amit egy vállalkozónak élete első NAV ellenőrzéséről tudnia kell“ – vajon ha Te vállalkozó lennél kibírnád, hogy ne olvasd el?

Ezután szerkeszd meg kicsit az anyagot, hogy könnyen olvasható és áttekinthető legyen. Ehhez pár jó tanács: használj egyszerű, jól olvasható betűtípust, mint az Arial, a Helvetica, vagy a Times betűcsalád.

A betűméret legyen legalább 12-es, hogy jól olvasható legyen. A szöveg legyen áttekinthető, szellősen szerkesztett. A hasábok keskenyek, széles margóval, a bekezdések rövidek, mert az így szerkesztett szöveget nagyon könnyű olvasni.

Végül nyomtasd ki és add oda az ügyfeleidnek. Akár már mielőtt feltenné a kérdést, mondjuk egy ilyen mondat társaságában: „Tudom, most mire gondolsz, itt van a válasz minden kérdésedre“. A hatás leírhatatlan: az ügyfél a kezében tartja a szakértelmet, ami nagyon tekintélyt parancsoló tud lenni. Neked pedig egy csomó időd felszabadul, hogy nem kell unos untalan ismételgetni ugyanazokat a válaszokat.

GYIK a honlapra

A gyakran ismételt kérdésekre adott válaszok nagyon értékes tartalmak, melyek az ügyfeleiden kívül másokat is érdekelhet. Tedd fel a honlapodra, oszd meg a Facebookon, így aki éppen ezeket a válaszokat keresi rád találhat és így akár ügyfeleket is szerezhetsz.

Könyvelj el sikereket!

Ha tetszett a cikk, lájkold és oszd meg másokkal. Ha pedig érdekelnek hasonló témák és cikkek, lájkold az 5percAdó Facebook oldalát.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
Kérjük válassza ki egyéni adatvédelmi hozzájárulását! A weboldal használatával elfogadja az adatkezelési szabályzatunkat: Adatvédelmi szabályzat.
Elengedhetetlen Statisztika Marketing ELFOGADOM