A PENTA UNIÓ Zrt. 2019-ben három szakmai versenyt hirdetett, melyeknek első fordulós online tesztsorát december 13-ig volt lehetőség kitölteni az…
Reklámoznád szolgáltatásod?
Így tedd!
Ahhoz, hogy a számtalan könyvelő cég, szolgáltató közül kiemelkedhessünk, valami egyedit kell felmutatni, és szükség van a megfelelő önreklámra is. Ötvözzük a kettőt!
Reklámozni sokféleképpen lehet, egy közös van a különböző módszerben: mindegyiknek ára van. Általában egy egyszemélyes vállalkozás vagy egy kisebb cég nem engedheti meg magának, hogy több millió, vagy akár csak több százezer forintot is reklámra költsön. Azonban a hatékonyság sokszor nem a pénzösszegen, sokkal inkább a kreativitáson múlik.
Az internet és a közösségi média mindenki előtt megnyitja a kapukat az önkifejezésre. Ha kellően egyediek tudunk lenni, akkor ki fogunk tűnni a tömegből.
Először is fel kell építeni egy megfelelő ügyfélkört, majd azt folyamatosan bővíteni az önreklám segítségével. Ennek egyik módja, hogy egy szakmai blogot vezetünk, ahol minden fontos változást, vagy a praxisban előforduló érdekes esetet kommentálunk, elmagyarázunk. Ha van egy megfelelő felületünk, már csak meg kell hirdetni.
Például a Facebookon egyre többen nem csupán a családi fotóikat osztják meg, de szakmai oldalakat is nyitnak. Készítsünk egy oldalt cégünknek, szolgáltatásunknak! A szakmai és a magánjellegű bejegyzéseket semmiképp se keverjük! Hirdethetjük magát az oldalt, de egy-egy jól sikerült posztot is. Már pár ezer forintból jelentősen növelhetjük követőink táborát.
Figyeljünk oda arra is, milyen kifejezéseket használunk az oldalunkon. Ez az úgynevezett SEO, vagyis a keresőoptimalizálás. Minél magasabb találatot ér el az oldalunk egy adott keresőkifejezésre, annál előkelőbb helyet érhetünk el a találati listán. Ez különösen fontos egy szakmai oldal esetében, a célunk, hogyha könyveléssel kapcsolatos problémára keres rá valaki, akkor a mi oldalunkat találja meg. Ezért is fontos, hogy minden fontos változást lekövessünk.
Némi tanulással hamar begyakorolhatjuk a keresőoptimalizálást csakúgy, mint a Facebook-hirdetések rejtelmeit. Hirdethetünk adott érdeklődésű emberek körében, azok lakhelye, kora szerint annak függvényében, hogy milyen szempontok szerint keresünk új ügyfelet. Például, ha az irodánkhoz közeli településeken, városban élők látják a meghirdetett posztunkat, aki épp könyvelőt keres, annak releváns lesz bejegyzésünk és megnézi, mit csinálunk.
Manapság sokkal inkább keressük azokat a szolgáltatásokat, melyekről pontos információkat találunk az interneten. Keresettebb az a cég, amelyiknek van saját honlapja ahhoz képest, aki épp csak a cégjegyzékben megtalálható.
Ha blogunknak vannak követői, hírlevelekkel is tartsuk fenn az érdeklődésüket. Nem csupán a szakmai bejegyzések, de a karácsonyi, újévi jókívánságok elküldése is népszerűsít minket, erről se feledkezzünk meg!
Te hogyan hirdeted szolgáltatásod?
Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!
Értékelés, hozzászólás