A PENTA UNIÓ Zrt. 2019-ben három szakmai versenyt hirdetett, melyeknek első fordulós online tesztsorát december 13-ig volt lehetőség kitölteni az…
Így tűnj ki a tömegből!
Kerülj lépéselőnybe...
Kerülj lépéselőnybe a többi könyvelőcéghez képest! – Könnyű mondani, igaz? Ha kellően elszánt vagy és kreatív, akkor a megvalósítás sem olyan bonyolult, mint hiszed. Elárulunk pár hasznos tippet.
Önmarketing
Ez szinte mindennek az alfája és omegája. Ugyanis nem elég, hogy te legyél a legjobb, vagy a legjobbak egyike a szakmában, ezt bizony megfelelő formában a világ tudtára is kell adnod.
A legtöbb és ár/érték arányban legolcsóbb megoldást az internet kínálja. Legyél jelen a Facebook-on, Instagrammon vagy a LinkedIn-en, de a legjobb, ha szinte mindenhol egyszerre, és posztolj! Azonban a mértékkel mindig nagyon vigyázzunk, az sem jó, ha a csapból is te vagy a céged folyik! Természetesen az sem mellékes, hogy szakmai tartalmakat vagy vicces idézeteket, esetleg macskás videókat osztasz-e meg.
A cégfejlődés szempontjából természetesen az az előremutató, ha szakmai jellegű tartalmat osztasz meg rendszeresen, például heti 2-3 alkalommal minimum. Ha van hozzá kedved, időd és energiád, vezess szakmai blogot, ahol a jelenlegi és potenciális ügyfeleknek tudsz segítséget nyújtani. Küldj rendszeresen hírlevelet az ügyfeleknek és a feliratkozóknak!
A bejegyzéseket ki is emelheted, időről időre hirdethetsz egy-egy jól sikerült posztot. Így biztos, hogy egyre több megbízást fogsz kapni.
Látni és látszani
Nem elég, ha elhiteted a világgal, hogy te vagy a céged a legjobb, valóban törekedj arra, hogy minőségi munkát végezz. Ezért például nagyon fontos, hogy te és a munkatársaid időről időre részt vegyetek különböző szakmai tréningeken, konferenciákon, továbbképzéseken. Keressétek a fejlődési, tanulási lehetőségeket! Ez vonatkozik egyrészt a jogi, könyvelői továbbképzésekre, de bátran keressetek olyan kapcsolódó területeket, amelyek előbbre viszik a céget. Ez lehet például marketing továbbképzés vagy nyelvtanulási lehetőség, esetleg szakmai nyelvvizsga letétele.
Emellett összekapcsolhatjátok a kellemeset a hasznossal is, például egy-egy kolléga hobbija is építheti a cég jóhírét. Gondolunk itt arra, hogy egy lakberendező tanfolyamot végzett kolléga megszépítheti az irodát, egy főzőiskolát végzett séf-könyvelő pedig akár az összes munkatárs életmódváltásában segíthet, vagy a rendszeres csapatépítő főzések tarthatják össze jobban a kollektívát.
Így szakmán belül is híre megy annak, milyen legendásan összetartó csapat vagytok, amelyet időnként egy-egy fotó formájában a nyilvánosság tudomására is hozhattok. Biztos, hogy ha bővíteni kell a csapatot, szívesen jönnek hozzátok a képzett munkatársak, és a jó hangulatban végzett munka sokkal több elégedett ügyfelet is eredményez.
Ti hogyan próbáltok kitűnni a tömegből? Esetleg volt már legendásan jó vagy rossz munkahelyed? Oszd meg velünk tapasztalataidat! ?
Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!
Értékelés, hozzászólás