Újítsuk meg most honlapunkat!

Készüljünk az őszre

Hamarosan itt az ősz, amikor újraindul a mókuskerék. Érdemes kritikus szemmel átnézni a honlapunkat, és amennyiben elavult, divatjamúlt, időközben változások álltak be a cégnél, amiről tájékoztatnánk a potenciális ügyfélkörünket, akkor érdemes még most megújítani azt. Így ősszel már egy korszerű oldallal várhatjuk a megkereséseket.

Mit kell tudnia a honlapnak?

Az első benyomás mindig a legfontosabb. Így, ha semmi változás nincs is a cégünkben, akkor is 4-5 évente muszáj megújítani a honlapot annak érdekében, hogy mindig egy dizájnban és tartalomban is korszerű honlap fogadja a látogatókat. Ha nem költenénk rá sok pénzt, akkor érdemes egy létező motorra felhúzni egy előre megvásárolható sablont, és azt személyre szabni. Jelenleg erre a WordPress a legalkalmasabb.

A nyitóoldal keltse fel a látogató figyelmét egy jól megválasztott képpel és szöveggel. Derüljön ki egyből, mivel foglalkozunk, milyen szolgáltatásokat kínálunk. Ne akarjunk egyből mindent felsorolni, annyi derüljön ki, hogy egy könyvelő cég vagy vállalkozás vagyunk. Ha specializálódtunk kkv-kra vagy multikra, azt is jelöljünk meg a nyitóoldalon, hogy kiderüljön, kiknek kínáljuk a szolgáltatást. Minden más információhoz helyezzünk el megfelelő gombokat, és vagy egy végtelenített oldalon, vagy aloldalakon helyezzük el a részleteket.

Mindenképpen írjuk le az aloldalara, pontosan kiknek és mit szolgáltatunk, hol és mennyiért. Így az alapinformációk alapján a látogató el tudja dönteni, kér-e tőlünk találkozót, részletes árajánlatot. Jól látható helyen tüntessük fel elérhetőségünket is: milyen email címen vagy telefonszámon várjuk az érdeklődőket. Ha lehet, legyen egy felület, ahol közvetlenül elérhetők vagyunk, például a felületre beírt szöveget azonnal megkapjuk e-mail formájában. Így minél hamarabb fel tudjuk venni a kapcsolatot az érdeklődőkkel.

Extrák, amik kiemelnek a többi cég közül

Az ügyfelek azt szeretik, ha csak a szükséges minimális időt kell a könyveléssel foglalkozniuk. Tegyük ezért lehetővé, hogy online bejelentkezhessenek, így nem szükséges telefonon, emailben egyeztetni a találkozókat, mindenki láthatja, mik a szabad időpontok. Ez nekünk is nagy segítség.

Emellett létrehozhatunk egy blog aloldalt, ahol szakmai tanácsadással, esetleírásokkal segíthetjük az ügyfeleket. Olyan esetekről írjunk, ami sokakat érint, és időben is aktuális. Ilyen lehet például az adóbevallás helyes kitöltésével kapcsolatos tudnivalók a határidő előtti hónapokban.

Emellett itt meghirdethetünk ügyféltalálkozókat, vagy egy-egy ilyen eseményről közzétehetünk képes beszámolókat. Ezeket később megoszthatjuk egyéb közösségi médiafelületeken is, hogy minél többen lássák.

Döntsük el, mennyi időt tudunk a honlap karbantartására fordítani. Annál nincs rosszabb, mint amikor két évvel korábbi az utolsó bejegyzés. Vagy legyen egy szép, korszerű, statikus oldalunk, amit pár évente lecserélünk, vagy ha van rajta blog, beszámoló, esetleírás, akkor azt rendszeresen frissítsük.

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!