Az ügyfelet tájékoztattam arról, hogy az árbevétel-áru aránya a vendéglátásban a megszokott aránytól eltér. Tehát az árrés nagyon alacsony. Ebből levonható, hogy a pénztárgépet alig használja. (Erre szerettem volna felhívni a figyelmét.) Az ügyfél néz, látszik, hogy nem érti miről beszélek.
Kérdezem: „Józsi, nem érti?”
Válasz: „Nem.”
Viccelődve kérdezem: „Józsi, maga úgy vette a bizonyítványát?”
Megijedve visszakérdez: „Margit, maga ezt meg honnan tudja?”
Az Adóegyetem Áfa előadása alatt (11.27-én) jutott eszembe, hogy valószínűleg az egyik ügyfelem átlépett negyedéves Áfáról havira. Este gyorsan megnéztem,…
2012 nyarán egy egyéni vállalkozó 2010-2011. évi könyvelését kérte a NAV adónemvizsgálatra. A telefonon kértem pontosítást: minden számlát, egyéb okmányt,…
Nappali tagozatra járó közgazdász hallgató nálunk töltötte szakmai gyakorlatát. Letettem az asztalra egy készpénzfizetési és egy átutalásos számlát, és megkértem,…
Az Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálatán megjelent egy ügyfél orvosi ellátás útiköltség térítése miatt. Ahogyan az náluk szokás, ott volt a sógor,…
Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!
Értékelés, hozzászólás