Az Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálatán megjelent egy ügyfél orvosi ellátás útiköltség térítése miatt.
Ahogyan az náluk szokás, ott volt a sógor, a koma, a nászasszony, az unokatestvér és a családfő, fehér ingben, fekete nadrágban.
Az ügyfélszolgálati munkatárs átvette a számfejtéshez szükséges dokumentumokat, és tájékoztatta az ügyfelet, hogy postai kézbesítéssel kapja majd meg a költségtérítést. Erre a tájékoztatásra kisebb perpatvar kerekedett, amiben természetesen az egész család részt vett.
Az ügyintéző többször elmondta, hogy készpénz kifizetésére nincs lehetősége, az Egészségbiztosítási Pénztárnál nincs készpénz.
A családfő úgy gondolta, ideje rendet tenni. Lecsendesítette a családot – két szóval – és számon kérte az ügyintézőt:
„Hogy lehet az, hogy nincs pénz?! Ki van írva: (Egészségbiztosítási) Pénztár!”
Az Adóegyetem Áfa előadása alatt (11.27-én) jutott eszembe, hogy valószínűleg az egyik ügyfelem átlépett negyedéves Áfáról havira. Este gyorsan megnéztem,…
2012 nyarán egy egyéni vállalkozó 2010-2011. évi könyvelését kérte a NAV adónemvizsgálatra. A telefonon kértem pontosítást: minden számlát, egyéb okmányt,…
Nappali tagozatra járó közgazdász hallgató nálunk töltötte szakmai gyakorlatát. Letettem az asztalra egy készpénzfizetési és egy átutalásos számlát, és megkértem,…
Építőipari vállalkozó ügyfelem anyagát Áfa szempontjából bekérték az ellenőrzési osztályra. Úgy tűnt, hogy minden rendben van, csak az egyik beszerzési…
Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!
Értékelés, hozzászólás