Ráhibázott

Legjobb könyvelős sztorik

Az ügyfelet tájékoztattam arról, hogy az árbevétel-áru aránya a vendéglátásban a megszokott aránytól eltér. Tehát az árrés nagyon alacsony. Ebből levonható, hogy a pénztárgépet alig használja. (Erre szerettem volna felhívni a figyelmét.) Az ügyfél néz, látszik, hogy nem érti miről beszélek.

Kérdezem: „Józsi, nem érti?”

Válasz: „Nem.”

Viccelődve kérdezem: „Józsi, maga úgy vette a bizonyítványát?”

Megijedve visszakérdez: „Margit, maga ezt meg honnan tudja?”

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
Kérjük válassza ki egyéni adatvédelmi hozzájárulását! A weboldal használatával elfogadja az adatkezelési szabályzatunkat: Adatvédelmi szabályzat.
Elengedhetetlen Statisztika Marketing ELFOGADOM