Reklámoznád szolgáltatásod?

Így tedd!

Ahhoz, hogy a számtalan könyvelő cég, szolgáltató közül kiemelkedhessünk, valami egyedit kell felmutatni, és szükség van a megfelelő önreklámra is. Ötvözzük a kettőt!

Reklámozni sokféleképpen lehet, egy közös van a különböző módszerben: mindegyiknek ára van. Általában egy egyszemélyes vállalkozás vagy egy kisebb cég nem engedheti meg magának, hogy több millió, vagy akár csak több százezer forintot is reklámra költsön. Azonban a hatékonyság sokszor nem a pénzösszegen, sokkal inkább a kreativitáson múlik.

Az internet és a közösségi média mindenki előtt megnyitja a kapukat az önkifejezésre. Ha kellően egyediek tudunk lenni, akkor ki fogunk tűnni a tömegből.

Először is fel kell építeni egy megfelelő ügyfélkört, majd azt folyamatosan bővíteni az önreklám segítségével. Ennek egyik módja, hogy egy szakmai blogot vezetünk, ahol minden fontos változást, vagy a praxisban előforduló érdekes esetet kommentálunk, elmagyarázunk. Ha van egy megfelelő felületünk, már csak meg kell hirdetni.

Például a Facebookon egyre többen nem csupán a családi fotóikat osztják meg, de szakmai oldalakat is nyitnak. Készítsünk egy oldalt cégünknek, szolgáltatásunknak! A szakmai és a magánjellegű bejegyzéseket semmiképp se keverjük! Hirdethetjük magát az oldalt, de egy-egy jól sikerült posztot is. Már pár ezer forintból jelentősen növelhetjük követőink táborát.

Figyeljünk oda arra is, milyen kifejezéseket használunk az oldalunkon. Ez az úgynevezett SEO, vagyis a keresőoptimalizálás. Minél magasabb találatot ér el az oldalunk egy adott keresőkifejezésre, annál előkelőbb helyet érhetünk el a találati listán.  Ez különösen fontos egy szakmai oldal esetében, a célunk, hogyha könyveléssel kapcsolatos problémára keres rá valaki, akkor a mi oldalunkat találja meg. Ezért is fontos, hogy minden fontos változást lekövessünk.

Némi tanulással hamar begyakorolhatjuk a keresőoptimalizálást csakúgy, mint a Facebook-hirdetések rejtelmeit. Hirdethetünk adott érdeklődésű emberek körében, azok lakhelye, kora szerint annak függvényében, hogy milyen szempontok szerint keresünk új ügyfelet. Például, ha az irodánkhoz közeli településeken, városban élők látják a meghirdetett posztunkat, aki épp könyvelőt keres, annak releváns lesz bejegyzésünk és megnézi, mit csinálunk.

Manapság sokkal inkább keressük azokat a szolgáltatásokat, melyekről pontos információkat találunk az interneten. Keresettebb az a cég, amelyiknek van saját honlapja ahhoz képest, aki épp csak a cégjegyzékben megtalálható.

Ha blogunknak vannak követői, hírlevelekkel is tartsuk fenn az érdeklődésüket. Nem csupán a szakmai bejegyzések, de a karácsonyi, újévi jókívánságok elküldése is népszerűsít minket, erről se feledkezzünk meg!

Te hogyan hirdeted szolgáltatásod?

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
Kérjük válassza ki egyéni adatvédelmi hozzájárulását! A weboldal használatával elfogadja az adatkezelési szabályzatunkat: Adatvédelmi szabályzat.
Elengedhetetlen Statisztika Marketing ELFOGADOM