A hatékony ügyfélszerzés eszközei

Lássunk néhány hatékony módszert!

Előbb utóbb minden cég vagy egyéni vállalkozó életében eljön az a pillanat, amikor új ügyfelekre van szükség. A legjobb, ha nem kampányszerűen, hanem folyamatosan hirdetjük magunkat azért, hogy megkeressenek minket a potenciális új ügyfelek. Lássuk, milyen hatékony módszerei vannak az ügyfélszerzésnek.

Először is gyűjtsük össze azokat a tulajdonságokat, amikkel egy megbízható, naprakész tudású könyvelőnek rendelkeznie kell. Például ilyen, hogy szakértő legyen, naprakészen ismerje a legújabb jogszabályi változásokat, alkalmazza a modern technológiai eszközöket, pontosan, határidőre dolgozzon, praktikus tanácsokkal segítse ügyfeleit. Akiről ez a kép alakul ki, ahhoz szívesen mennek az ügyfelek.

Hogyan alakítsuk ki magunkról a megfelelő képet, majd azt hogyan hirdessük a külvilág felé?

Az első és legfontosabb dolog, hogy valóban pontosak, precízek legyünk és ismerjük a legújabb jogszabályi változásokat is. Ha meglévő ügyfeleink elégedettek velünk, akkor ajánlani fognak minket szűk környezetüknek is, és érkezni fognak új megkeresések.

A másik fontos eszköz, hogy ne csupán az ügyfeleink és azok közvetlen környezete, de mindenki, aki könyvelőt keres, értesüljön arról, hogy mi itt vagyunk és fordulhatnak hozzánk. Ennek egyik hatékony eszköze a tartalommarketing. Vagyis olyan tartalmakat kell előállítanunk, amik a megfelelő képet sugallják rólunk. Használhatjuk erre a honlapunkat, de indíthatunk bárhol egy ingyenes szakmai blogot. Itt olyan releváns szakmai tartalmat osztunk meg, ami érdekelheti a potenciális ügyfeleinket és erősíti a mi szakmai pozíciónkat. Vagyis szakértőként mutatkozunk be a könyvelőt kereső emberek előtt. Annak érdekében, hogy ezekről a tartalmakról minél többen értesüljenek, a tartalmat megoszthatjuk a közösségi médiában is, például a Facebookon, ahol létrehozhatunk magunknak egy szakmai oldalt. (Erről hamarosan bővebben is olvashattok) Ráadásul itt minden olyan egyéb szakmai tartalmat is megoszthatunk, ami számunkra és mások számára is érdekes lehet. Oldalunkat akár hirdethetjük is a Facebookon, vagy a Google-on.

Készíthetünk emellett ügyfeleinknek hírleveleket is, ahol felhívjuk figyelmüket a fontosabb határidőre, jogszabályi változásokra, de érdekes, hasznos információkat is megoszthatunk.

A tartalommarketing egy hatékony önmarketing eszköz, amit azonban jól kell csinálni ahhoz, hogy valóban célt érjen. Kísérletezhetünk bátran, vagy kérhetjük megfelelő szakértők segítségét is.

Neked mi a bevált tipped az ügyfélszerzésre?

Hozzászólások

Jelenleg nincs hozzászólás, légy te az első!

Értékelés, hozzászólás
Az értékeléshez és hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!